In de Branded Content inspiratie sessie of training op maat geven we inzicht in de kracht van de inzet van branded content voor je merk. Door antwoord te geven op vragen als: hoe en wanneer zet je branded content nu in voor je merk, voor welke doelgroep, via welke kanalen, en met welke doelstellingen? Met wie werk je samen en hoe pak je het ontwikkelen van branded content nu het beste aan. Aan de hand van diverse voorbeeld cases uit de praktijk laten we zien hoe effectief branded content voor merken kan zijn en geven we antwoord op de vraag hoe je de effectiviteit van branded content inzet voor jouw merk kunt bepalen.

Onderwerpen  

  • Context van branded content/content marketing
  • De ontwikkelingen in branded content/content marketing
  • Advertising vs branded content
  • Welke soorten en vormen van branded content zijn er
  • Voor- en nadelen voor merken
  • Met welke partijen kun je samenwerken?
  • Hoe/waar begin je (proces)?
  • Meten van effectiviteit van branded content
  • Belangrijkste learnings uit marktonderzoek
  • Cases en voorbeelden uit de praktijk
  • Belangrijkste do’s/dont’s

Vormen: Inspiratiesessie, Training op Maat