In deze digital marketing inspiratiesessie of training op maat wordt een deep dive gegeven in de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van digitale marketing.  We geven een overzicht over het digitale ecosystem en de belangrijkste toolings waar je mee te maken krijgt. Daarnaast zal een uitgebreide toelichting gegeven worden over de digital media basics per kanaal zodat marketeers in staat zijn om plannen te kunnen briefen en beoordelen. Ook zal aandacht besteed worden aan de eventuele  voor en nadelen van in – en outsourcing van online marketing activiteiten.

 Onderwerpen

  • Ontwikkelingen en trends in de markt van digital marketing/ mediakanalen
  • Digitale strategie vs marketingcommunicatie strategie
  • Digital media basics en learnings (per kanaal)
    •  Paid, owned en earned
    •  SEA-SEO/display/video/social advertising/native/social content-influencer marketing
  • Branding vs performance/conversie/always on en retargetting
  • De ins en outs van programmatic buying
  • Monitoren, meten, dashboards en onderzoek digital media
  • Auditing van digital media

 Vormen: Inspiratiesessies, Training op Maat