Workshop Employee Experience Design voor HR

Verbeter de Employee Experience in organisaties door Employee Experience Design in te zetten. De Employee Journey Lifecycle brengt de verschillende fasen in kaart die een medewerker doorloopt in contact met de organisatie, van oriëntatie en solliciteren tot afscheid nemen. De Employee Journey kent diverse onderliggende deel-journeys. Met Employee Experience Design stap je in de schoenen van een medewerker en breng je de journey op gestructureerde manier in kaart om verbeterpunten op te pakken met als doel het werkgeluk van medewerkers te vergroten.

Datum: dinsdag 13 februari 2018, 09.30-17.00 uur

Locatie: Youmeet (Creative Valley), Orteliuslaan 1-27, 3528 BA Utrecht

Kosten: Early Bird tot 1-1-2018  € 595,-, daarna €695,-

Aanmelden als deelnemer

In de workshop komt aan bod:

  • Theorie Employee Experience, de Employee Journey en Employee Experience Design
  • (Inter)nationale best practices van de Employee Journey
  • Het werken met persona’s en deze zelf leren opstellen
  • Fact based en data driven werken: welke data en research kan ik hierbij gebruiken?
  • Het opstellen en analyseren van een (deel) Employee Journey
  • Knelpunten omzetten in verbeterideeën en nieuw ontwerp
  • Analyse van stakeholders en hoe hen erbij betrekken

Voor wie?

De workshop is bedoeld voor HR (project)managers die concreet aan de slag willen in de organisatie. De groepsgrootte is max 20 deelnemers.

 

TeamDe workshop wordt gegeven door :

Heleen MesHeleen Mes is partner van het HappinessBureau. Zij bereikte als HR directeur met twee organisaties een top 10-positie als Beste Werkgever NL, geeft Employee Experience & Design trainingen en presentaties, schrijft artikelen over Employee Experience voor HR vaktijdschriften, is oprichter van de LinkedIn groep Employee Experience Nederland/België en editor van Happy People Better Business Nieuws.

 

 

 

Aranka StaijenAranka Staijen is partner/consultant bij 3MO en helpt organisaties en merken vooruit met marketing- en communicatieadvies. Ze geeft regelmatig trainingen en workshops, onder andere op het gebied van Customer Experience, Employee Experience & Journey Mapping.