Aan de knoppen met de 3MO Digital Channel Review

In het huidige complexe digitale landschap is het een uitdaging om grip te houden op het digitale mediaproces en goed inzicht te hebben in de effectiviteit en accountability van de digitale media investeringen. Het wordt dan ook steeds lastiger om te beoordelen of het maximale effect uit de inzet van de digitale kanalen wordt gehaald.

3MO heeft hier een oplossing voor ontwikkeld: de Digital Channel Review. Een kwalitatief onderzoek met als doel het verbeteren en optimaliseren van de inzet in de 3 belangrijkste kanalen:

  • Social
  • Search
  • Programmatic

De Digital Channel Review gaat daarbij in op zowel kosten, strategie als aanpak waaronder het gebruik van audiences, bidding structuur en het gebruik van creatives of tekstuele ads.

De output van de Digital Channel Review is een rapportage met verbeterpunten en optimalisaties die toegepast kunnen worden door de betreffende adverteerder en/of het mediabureau waarmee de effectiviteit en accountability van de online investeringen verbeterd wordt.

Meer weten? We komen graag langs om een toelichting te geven op de werkwijze van de Digital Channel Review en de mogelijkheden en kansen te bespreken.