We kijken terug op een zeer succesvolle tweede editie van het Influencer Marketing Event.

Op dinsdag 10 september 2019 vond de tweede editie van het Influencer Marketing Event plaats in De Fabrique in Utrecht. Het thema was ‘The Next Level’, waarbij onder andere aandacht werd besteed aan de laatste trends én de effectiviteit van Influencer Marketing.

Het programma vol inspirerende keynotes en mooie cases, met onder andere:

  • Bas van Teylingen: programmamaker, regisseur en influencer deelt de geheimen van effectieve influencer marketing
  • Marit Brugman: influencer, producent en partner van Dylan Haegens vertelt wat de ingrediënten zijn voor een succesvolle samenwerking tussen merken en influencers
  • Mike Blake-Crawford: besteedt aandacht aan thema’s als ‘meaningfull engagement’ en ‘the dark secrets of influencer marketing’
  • MeMo² & Vrije Universiteit: presenteren inzichten en richtlijnen voor effectief gebruik van social influencer marketing
  • Kirsten Jassies, autoriteit op het gebied van social media en influencers, is dagvoorzitter van dit event.
  • Diverse inspirerende parallelsessies

Voor meer informatie en foto’s van het event zie ook: https://influencermarketingevent.nl