Vanuit 3MO begeleiden wij opdrachtgevers bij de selectie van – en pitch processen voor – nieuwe samenwerkingspartners zoals communicatiebureaus, reclamebureaus, mediabureaus, digitale mediabureaus, PR bureaus of marktonderzoek bureaus.

Een bureauselectie of pitch voor een mediabureau of digitaal bureau wordt door ons begeleid conform een beproefd pitchproces. Hiervoor hanteren we gestructureerde processen en formats. Door een strak geleid proces in combinatie met onze zeer goede markt- en vakinhoudelijke kennis laat de praktijk zien dat pitches altijd besparingen en goede matches opleveren.

Onderstaand een aantal persberichten van pitches die 3MO heeft begeleid.

https://www.adformatie.nl/bureaus/vgz-brengt-mediabelangen-onder-bij-mediacom

https://fonkonline.nl/artikelen/bureaus/kfc-kiest-met-mindshare-greenhouse-52482.html

https://www.adformatie.nl/digital-transformation-tech/louwman-group-brengt-media-account-onder-bij-wavemaker

https://www.marketingtribune.nl/bureaus/nieuws/2017/11/tele2-kiest-voor-mediacom/index.xml

https://www.marketingtribune.nl/bureaus/nieuws/2018/06/cordaid-kiest-voor-storm-digital/index.xml

https://www.marketingtribune.nl/bureaus/nieuws/2017/09/schiphol-kiest-voor-mediabureaus-m2media-en-iprospect/index.xml

https://www.adformatie.nl/customer-experience/efteling-brengt-media-onder-bij-mediaxplain